Для самоопрацювання

8 клас

Двадцять п’яте квітня

Класна робота

Розвиток мовлення. Інтерв’ю в публіцистичному стилі

Інтерв’ю – бесіда у формі запитань і відповідей з якою-небудь особою (відомою) з актуальних питань, призначена для поширення в пресі, по радіо, телебаченню.

Секрети успішного інтерв’ю

Роль кореспондента не зводиться до записування відповідей співрозмовника. Успіх інтерв’ю залежить і від підготовки журналіста до бесіди і від уміння налаштувати співрозмовника до бесіди, а також від уміння керувати бесідою.

Журналіст повинен попередньо познайомитися з майбутнім співрозмовником і, якщо необхідно, з подією, про яку піде мова. Обов’язково чітко продумати питання, чітко їх сформулювати відповідно до теми і завдань інтерв’ю. Питання бувають відкриті і закриті.

Композиція інтерв’ю:

1. Вступ. Привітання. Кореспондент представляє співрозмовника.

2. Основна частина – бесіда.

3. Висновок: з’ясування планів на майбутнє, подяка, побажання.

Домашнє завдання: сформулювати 12 питань для інтерв’ю з відомою людиною (письмово).

Особа на вибір.

Продумати тему розмови. Яка мета вашої розмови?

Двадцять шосте квітня

Класна робота

Розвиток мовлення. Інтерв’ю з письменником Максом Кідруком

Письмове завдання: оформити інтерв’ю у вигляді діалогу.

https://www.youtube.com/watch?v=9mkRB0LF8Oc

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/2016_rk/1.png

/Files/images/2016_rk/Departament.png

/Files/images/1_sndanok_uchnv/відділ освіти.jpg

/Files/images/Вчимося жити.jpg

/Files/images/УЦОЯО.jpg

.

/Files/images/Педагогічна преса.jpg

Дата останньої зміни 05 Квітня 2024

Фотогалерея