Для самоопрацювання

5 клас

08.05 Тема. Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/OYNQm60qfOw" title="Урок №62. Персонажі твору, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

09.05 Тема. Туве Сон. «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/bKgo0SKSMio" title="Експрес-урок Туве Янссон. &quot;Капелюх чарівника&quot;. Чарівність художнього світу твору." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

6 клас

08.05 Тема. «Міо, мій Міо». Образи головних героїв.

<iframe width="1128" height="635" src="https://www.youtube.com/embed/TyyLVCAbx5w" title="Експрес-урок. А. Ліндгрен. &quot;Міо, мій Міо&quot;. Образи головних героїв твору" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

12.05 Тема. Перемога добра над злом. (ТЛ) Поглиблення понять про повість (психологічна повість, повість-казка), роман (фантастичний роман).

https://naurok.com.ua/uploads/files/665407/292870/320234_images/1.jpg

7 клас

08.05 Тема. Діана Вінн Джонс (1934–2011). «Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі. (УС) Бібліотеки України.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/uEpa3lX8E8E" title="Д. Джонс &quot;Мандрівний замок Хаула&quot;. Поєднання елементів казки та детективу у творі(7 клас)" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

12.05 Тема. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі. (ЕК) Порівняння образів підлітків у творах.

<iframe width="1128" height="635" src="https://www.youtube.com/embed/ttI5s8HKgAs" title="7 клас. Зарубіжна література. Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула»." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

8 клас

09.05 Тема. Сімейні цінності у творі. (ЕК) Порівняння образів персонажів.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/99ZMostc_pc" title="Експрес-урок із зарубіжної літератури у 8 класі за романом Барбари Космовської &quot;БУБА&quot;." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

10.05 Тема. КР (контрольний класний твір) «У пошуках себе і високого польоту».

https://klasnaocinka.com.ua/uk/dl/lection/view/id/2663/course_id/16226#:~:text=

9 клас

09.05 Тема. Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.

<iframe width="1128" height="635" src="https://www.youtube.com/embed/BKVrkUVMdHc" title="Рей Бредбері &quot;451 за Фаренгейтом&quot;. Тема знецінення культури. Провідні мотиви." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

10.05 Тема. Натовп і влада.

<iframe width="1128" height="635" src="https://www.youtube.com/embed/i30xNRS7o44" title="Натовп і влада.Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві.Р.Бредбері&quot;451 за Фаренгейтом" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

10 клас

09.05 Тема. Франція. Ромен Гарі (1914 – 1980). «Повітряні змії». Французький письменник єврейського походження (Роман Кацев), двічі лауреат Гонкурівської премії. Зображення Другої світової війни у творчості митця. Ідеї миру, людяності, порятунку духовних цінностей.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2RDuU7WD03MqaiIiKN88f9LsR8fxFqUo8BoLtP-I-0w&s

11 клас

08.05 Тема. Україна. Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури й культури. Таїр Халілов (нар. 1940 р.). «До останнього подиху». Таїр Халілов – сучасний український кримськотатарський письменник. Близькість прози Халілова до філософії екзистенціалізму. «До останнього подиху» – історія життя, боротьби та любові героя твору, віддзеркалення в ній трагічної долі кримськотатарського народу.

<iframe width="1128" height="635" src="https://www.youtube.com/embed/Dn-8hsf7PVY" title="Експрес-урок Таїр Халілов" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

Географія

8 клас

09.05 Тема. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку свого адміністративного регіону

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%

https://lh4.googleusercontent.com/wY2skXqxBNUxbjL_KJ54B2eqX1WQ0sIGRX69iUqJWneCOQg2f9nk6ZZtCO8m-twWYG84kNeBp63rYjdj4w7wfoAjyj2x8Rux5X5DrBN-zQmiA31ZvDQJsaLIkoM2xMdq=w271

13.05 Тема. Особливості природних умов і ресурсів

https://stud.com.ua/26377/geografiya/prirodni_umovi_resursi_klasifikatsiya_prirodnih_resursiv#:~:text=%

5 клас

01.05 Тема. Казкові персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/OYNQm60qfOw" title="Урок №62. Персонажі твору, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

02.05 Тема. Туве Сон. «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/bKgo0SKSMio" title="Експрес-урок Туве Янссон. &quot;Капелюх чарівника&quot;. Чарівність художнього світу твору." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

6 клас

01.05 Тема. ПЧ Сенкевич Г. «Янко-музикант».

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/HRjC1ZxyT94" title="Г. Сенкевич. Янко-музыкант - чит. Александр Водяной" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

05.05 Тема. Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907–2002). «Міо, мій Міо». Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах. Моральні цінності у творчості А. Ліндгрен. (УС) Твори сучасних письменників для дітей і про дітей.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/D_z7I8DuEUU" title="Урок №62. Астрід Ліндґрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці. «Міо, мій Міо»" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

7 клас

01.05 Айзек Азімов (1920–1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. (ТЛ) Поглиблення понять про оповідача, розповідача роман, повість, фентезі. Поглиблення уявлень про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва.

https://zarlit.com/lesson/7klas_3/28.html#:~:text=

05.05 Тема. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/hiNuPx4OqO0" title="Утвердження сили людського людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви.А. Азімова&quot;Фах&quot;" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

8 клас

02.05 Тема. Барбара Космовська (нар. 1958). «Буба», «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. (УС) Українські перекладачі творів зарубіжної класики й сучасної літератури.

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/99ZMostc_pc" title="Експрес-урок із зарубіжної літератури у 8 класі за романом Барбари Космовської &quot;БУБА&quot;." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

03.05 Тема. Батьки – діти, діди – онуки. Ідея поваги й любові до людини.

<iframe width="1280" height="800" src="https://www.youtube.com/embed/6GD5ZLFdnms" title="Батьки – діти, діди – онуки. Сімейні цінності у творі. Барбара Космовська «Буба»." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

9 клас

02.05 Тема. Сучасні інтерпретації твору в театрі, кіно та інших видах мистецтва. (УС) Українські перекладачі творів зарубіжної класики і сучасної літератури. Шолом-Алейхем і Україна.

https://1.bp.blogspot.com/-Cnw4J84G1Vc/XqgjQkXebXI/AAAAAAAAOEg/nmy1Xq0vmt8JmqfdM1SVJv0hnzXjn9QSgCLcBGAsYHQ/s640/FB_IMG_1588018340550.jpg

03.05 Тема. Рей Дуглас Бредбері (1920–2012). «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом».

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/5VORAMe6N_s" title="Рей Бредбері &quot;451 за Фаренгейтом&quot; Тривога за майбутнє суспільства." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

10 клас

02.05 Тема. Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. (ЕК) Ознаки казки в драмі «Синій птах» М. Метерлінка. Порівняння драм «Синій птах» М. Метерлінка і «Лісова пісня» Лесі Українки.

http://licey58.zp.ua/lesson/osoblivosti-rozvitku-syuzhetu-kazki-feyeri%D1%97-m-meterlinka-sinij-ptax-rol-fantastiki-simvolika-obraziv#:~:text=%

11 клас

01.05 Тема. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, ітература постмодернізму Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура. Сербія Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик». Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму

<iframe width="712" height="401" src="https://www.youtube.com/embed/_KFeuz9p2tw" title="11 клас. Зарубіжна література. Драматургія другої половини ХХ століття" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

Географія

8 клас

02.05 Тема. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення

<iframe width="1280" height="720" src="https://www.youtube.com/embed/fFqjWhePVi4" title="Географія. 8 кл. Урок 58. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>

05.05 Тема. Підсумковий урок розділу «Населення України та світу»

https://subject.com.ua/lesson/geographic/8klas_2/60.html#:~:text=%

Кiлькiсть переглядiв: 221

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

/Files/images/2016_rk/1.png

/Files/images/2016_rk/Departament.png

/Files/images/1_sndanok_uchnv/відділ освіти.jpg

/Files/images/Вчимося жити.jpg

/Files/images/УЦОЯО.jpg

.

/Files/images/Педагогічна преса.jpg

Дата останньої зміни 26 Квітня 2024

Фотогалерея