План роботи вчителів
суспільно-гуманітарного циклу
на 2016/2017 навчальни рік
ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний Відмітка про виконання |
1. | Опрацювати офіційні документи Міністерства Освіти і науки України; рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2016-2017 н. р.; пояснювальні записки до програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу; рекомендації щодо оформлення в класному журналі результатів навчальних досягнень учнів з предметів суспільно-гуманітарного циклу; критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. | До 05.09. | Члени МО |
2. | Брати участь у засіданнях районного методичного об’єднання. | Протягом року | Члени МО |
3. | Передплатити фахові науково-методичні журнали. | До 05.09. | Члени МО |
4. | Провести огляд друкованих матеріалів за темою: «Розвиток особистості учня та підвищення рівня його навчальних досягнень шляхом впровадження особистісно зорієнтованих уроків». Вивчати досвід вчителів району, області, України з приводу цього питання. | Грудень Лютий | Члени МО |
5. | Вивчити програми з предметів суспільно-гуманітарного циклу у 5-11 класах. | До 05.09 | Члени МО |
6. | Виступити із доповідями про власний досвід проведення особистісно зорієнтованих уроків, уроків із використанням ІКТ. | Березень | Члени МО |
План засідань
методичного об’єднання
вчителів суспільно-гуманітарного циклу
на 2016-2017 навчальний рік
№ | Зміст засідання | Дата | Відповідальний | Відмітка про виконання |
І засідання | Серпень | |||
1. | Аналіз роботи МО за 2015-2016 навчальний рік та визначення напрямків роботи в 2016-2017 навчальному році. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
2. | Про якісну підготовку учнів до ЗНО з української мови та літератури , англійської мови , історії та аналіз за попередній навчальний рік. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
3. | Про опрацювання офіційних документів Міністерства освіти й науки України, рекомендацій щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2016-2017 навчальному році. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
4. | Про опрацювання пояснювальних записок до програм з предметів суспільно-гуманітарного циклу у 10-11 класах. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
5. | Аналіз якості знань учнів за минулий навчальний рік. Моніторинг знань за 2016-2017 н.р. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
6. | Про проведення шкільних олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
7. | Про календарне планування. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
ІІ засідання | Жовтень | |||
1. | Суть та технологічні аспекти особистісно орієнтованої освіти (доповідь). | Мастерна Т.С. | ||
2. | Моніторинг знань учнів на початок навчального року за підсумками контрольних робіт за текстами відділу освіти. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
3. | Про організацію та проведення шкільних заходів, присвячених Дню української писемності. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
4. | Про організацію взаємовідвідування уроків. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
5. | Про організацію тижня англійської мови. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
6. | Про чергову атестацію членів методичного об’єднання. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
ІІІ засідання | Січень | |||
1. | Обговорення взаємовідвіданих уроків. Мета: визначити результативність особистісно зорієнтованого навчання та підвищення рівня навчальних досягнень учнів; використання ІКТ. | Члени МО | ||
2. | Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за І семестр 2016-2017 н. р. із предметів суспільно-гуманітарного циклу. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
3. | Дотримання єдиного орфографічного режиму (стан ведення та перевірки зошитів). | Калашник Н.А. Члени МО | ||
4. | Про роботу з обдарованими дітьми. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
5. | Методика аналізу та самоаналізу особистісно зорієнтованого уроку (доповідь). | Калашник Н.А. Члени МО | ||
6. | Про календарне планування. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
7. | На засіданні методичного об’єднання обговорити питання «Про поліпшення стану підготовки школярів до районного етапу олімпіади з української мови та літератури, англійської мови, історії». | Калашник Н.А. Члени МО | ||
ІY засідання | Березень | |||
1. | Навчальна ситуація як основа і механізм реалізації особистісно орієнтованого уроку (доповідь). | Швачка О.А. | ||
2. | Обмін досвідом по проведенню особистісно зорієнтованих уроків. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
3. | Про роботу з молодим учителем української мови та літератури. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
4. | Про підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з предметів суспільно-гуманітарного циклу. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
5. | Про роботу кабінету української мови та літератури. | Калашник Н.А. | ||
6. | Про роботу кабінету історії. | Швачка О.А. | ||
7. | Про роботу кабінету англійської мови. | Лисицька Л.М. | ||
8. | Про організацію тижня історії. | Швачка О.А. | ||
9. | Про організацію тижня української мови та літератури | Калашник Н.А. | ||
Y засідання | Травень | |||
1. | Розвиток особистісних якостей учнів під впливом особистісно зорієнтованої взаємодії на уроці (доповідь). | Калашник Н.А. Члени МО | ||
2. | Звіт голови МО про роботу МО протягом навчального року. Об’єктивна оцінка його діяльності, досягнень та недоліків. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
3. | Визначення шляхів удосконалення роботи МО на наступний навчальний рік. | Члени МО | ||
4. | Про моніторинг рівня навчальних досягнень учнів на кінець навчального року за результатами контрольних робіт за текстами відділу освіти. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
5. | Про затвердження екзаменаційних матеріалів. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
6. | Про гурткову роботу з англійської мови. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
7. | Про гурткову роботу з історії. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
8. | Про гурткову роботу з української мови та літератури. | Калашник Н.А. Члени МО | ||
9. | Про результати проведення предметних тижнів | Калашник Н.А. Члени МО |
Робота з вчителями-початківцями
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Ознайомлення з нормативними документами | вересень | Калашник Н.А. | |
2. | Надання вчителю історії допомоги у виборі методичної теми, у складанні календарних планів, заповненні журналів. | До 11.09 | Калашник Н.А. Швачка О.А. | |
3. | Організувати відвідування учителем-початківцем уроків членів МО. | І семестр | Калашник Н.А. | |
4. | Відвідати уроки вчителя-початківця з метою надання допомоги у структуруванні уроку, виборі форм та методів навчання. | Протягом року | Калашник Н.А. | |
5. | Надати допомогу у підготовці до взаємовідвідування уроків. | Грудень | Калашник Н.А. |
Практичні заняття із вчителями
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Суть та технологічні аспекти особистісно орієнтованого уроку. | Вересень | Калашник Н.А. | |
2. | Методика аналізу та самоаналізу особистісно орієнтованого уроку. | Жовтень | Калашник Н.А. | |
3. | Структура й основні ознаки особистісно орієнтованої ситуації на уроці. | Листопад | Калашник Н.А. | |
4. | Нетрадиційні методи, що забезпечують створення на уроці особистісно орієнтованої ситуації. | Грудень | Калашник Н.А. | |
5. | Специфіка особистісно орієнтованих ситуацій на предметах мовно-гуманітарного циклу. | Лютий | Калашник Н.А. | |
6. | Обґрунтування і опис особистих якостей учнів, пріоритетних для розвитку на особистісно орієнтованому уроці. | Березень | Калашник Н.А. | |
7. | Способи діагностики суб’єктності учнів в освітньому процесі. | Квітень | Калашник Н.А. |
Співпраця з учителями району
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Взяти участь у засіданнях творчої групи учителів української мови та літератури Харківського району | Протягом року | Калашник Н.А. | |
2. | Взяти участь у створенні електронного навчального посібника | Потягом року | Калашник Н.А. | |
3. | У складі творчої групи взяти участь у ярмарку педагогічних ідей та технологій. | Листопад | Калашник Н.А. |
Вивчення, узагальнення і впровадження
передового педагогічного досвіду
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Ознайомитися із досвідом впровадження особистісно орієнтованої освіти на уроках суспільно-гуманітарного циклу вчителями району, області, України. | Жовтень | Члени МО | |
2. | Апробація та впровадження досвіду особистісно орієнтованої освіти на уроках суспільно-гуманітарного циклу вчителів району, області, України по використанню ІКТ на уроках мови та літератури. | Протягом року | Члени МО | |
3. | Провести взаємовідвідування уроків з метою обміну досвідом по використанню особистісно орієнтованого навчання. | Протягом року | Члени МО | |
4. | Провести засідання МО по обміну досвідом з впровадження особистісно орієнтованої освіти. | Березень | Члени МО | |
5. | Оформити папку із досвідом роботи членів МО по використанню особистісно орієнтованої освіти на уроках мовно-гуманітарного циклу. | Квітень | Члени МО |
Заходи
щодо вивчення і підвищення рівня навчальних досягнень учнів
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Проводити роботу з підготовки учнів до участі у предметних шкільних та районних олімпіадах, конкурсах. | Протягом року | Члени МО | |
2. | Провести шкільні предметні олімпіади. | Жовтень | Члени МО | |
3. | Взяти участь у конкурсі ораторського мистецтва. | Листопад | Пономарьова О.І. Степа Т.Д. | |
4. | Взяти участь у Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Т. Шевченка. | Листопад | Вчителі української мови | |
5. | Взяти участь у Всеукраїнських та обласних конкурсах з предметів суспільно-гуманітарного циклу. | Протягом року | Члени МО | |
6. | Взяти участь в інтерактивних конкурсах «Русский медвежонок – языкознание для всех» (російська мова), «Гринвіч» (англійська мова), «Соняшник » (українознавство). | Протягом року | Члени МО | |
7. | Проводити факультативні заняття з української мови в 9 - 11 класах. | Протягом року | . Вчителі української мови | |
8. | Здійснити моніторинг навчальних досягнень учнів з української мови за контрольними роботами адміністрації школи та відділу освіти. | Кінець І та ІІ семестрів; Початок і кінець нав. року | Вчителі української мови | |
9. | Перевірити стан ведення зошитів з української мови. | Грудень Березень | Вчителі української мови | |
10. | Провести тиждень англійської мови. | Лютий | Лиисцька Л.М. | |
11. | Провести тиждень української мови та літератури. | Березень | Калашник Н.А. | |
12. | Провести тиждень історії. | Квітень | Швачка О.А. |
План роботи
з обдарованими учнями
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відпові дальні | Відмітка про виконання |
1 | Оновити банк даних обдарованих дітей. | до 01.09 | Калашник Н.А. Члени МО | |
2 | Організувати якісну підготовку школярів до участі в районному етапі олімпіад з української мови та літератури, англійської мови, історії. | протягом І семестру | Калашник Н.А. Члени МО | |
3 | Спланувати і провести тижні української мови та літератури, англійської мови, історії та заходи, присвячені шевченківським дням. | листопад лютий березень квітень | Калашник Н.А. Члени МО | |
4 | Підібрати примірний варіант робіт І етапу олімпіад з української мови та літератури, англійської мови, історії. | вересень | Калашник Н.А. Члени МО | |
5 | На засіданні методичного об’єднання обговорити питання «Про поліпшення стану підготовки школярів до районного етапу олімпіади з української мови та літератури, англійської мови, історії». | січень | Члени МО | |
6 | Розробити конкурсні завдання з української мови для учасників І(шкільного) етапу Конкурсу імені т. Шевченка | листопад | Калашник Н.А. Члени МО | |
7 | Обговорити на засіданні МО стан роботи з обдарованими учнями. | січень | Калашник Н.А. Члени МО | |
8 | Підготувати учня до районного конкурсу ораторського мистецтва, присвяченого Дню української писемності і мови. | вересень-жовтень | Калашник Н.А. | |
9 | Випустити збірку дитячої літературної творчості мовно-літературного гуртка «Пролісок ». | травень | Калашник Н.А. |
Позакласна й позашкільна робота
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Проведення факультативу «Доба козаччини» у 10 класі та факультативу «Фантастична поезія» у 11 класі. | Протягом року | Калашник Н.А. | |
2. | І тур олімпіади з української мови та літератури, англійської мови, історії. | Жовтень | Калашник Н.А. | |
4. | Тиждень української мови та літератури. | Березень | Калашник Н.А. | |
5. | Захід до Дня слов’янської писемності. | Листопад | Калашник Н.А. Швачка О.А. | |
6. | Шкільний тур Міжнародного конкурсу знавців української мови ім.Т. Шевченка. | Листопад | Калашник Н.А. | |
7. | Тиждень англійської мови. | Лютий | Лисицька Л.М. | |
8. | Засідання мовно-літературного гуртка «Пролісок ». | Протягом навчального року | Калашник Н.А. | |
9. | Поїздка до Харківського театру ім. Шевченка. | Січень | Калашник Н.А. | |
10. | Захід до Дня рідної мови. | Лютий | Калашник Н.А. | |
11. | Захід до Дня народження Т.Г.Шевченка. | Березень | Калашник Н.А. Різанова Л.О. | |
12. | Тиждень історії. | Квітень | Швачка О.А. Мельникова М.С. | |
13. | Поїздка до Харківського театру музичної комедії. | Листопад | Калашник Н.А. | |
14. | Видрукувати збірку віршів учнів школи, які відвідують мовно-літературний гурток. | Квітень | Калашник Н.А. | |
15. | Поїздка до музею Г.Хоткевича. | Березень | Калашник Н.А. | |
16. | Екскурсії по «Музею рідного села». | Протяг. н. р. | Калашник Н.А. Швачка О.А. | |
19. | Екскурсія до історичного музею міста Харкова . | Січень | Швачка О.А. | |
20. | Робота гуртка англійської мови . | Протягом навч. року. | Лисицька Л.М. | |
21. | Робота гуртка історії «Правознавець». | Протяг. н. р. | Швачка О.А. |
Організація профільного навчання та проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2016-2017 навчальному році
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1. | Вивчення офіційних документів МОН України, рекомендацій щодо викладання української мови та літератури, пояснювальних записок до програм у профільному класі. | вересень | Калашник Н.А. Члени МО | |
2. | Організація роботи учнів старших класів з тестовими завданнями при підготовці до ЗНО з української мови та літератури, історії. | протягом навчального року | Калашник Н.А. Члени МО | |
3. | Використання на уроках української літератури електронного мультимедійного посібника «Великі українці» (розробленого творчою групою вчителів української мови та літератури Харківського району) | протягом навчального року | Калашник Н.А. Члени МО | |
4. | Використання на уроках української мови електронного посібника «Українська мова для випускників і абітурієнтів» (АвраменкоЛ.В., Скуратівський Л.В., Шелехова Г.Т. та ін.) | протягом навчального року | Калашник Н.А. Члени МО | |
5. | Взяти участь у роботі теоретичного семінару «Удосконалення навичок роботи учнів з тестовими завданнями при підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури». «Підвищення професійної компетентності учителя при підготовці до зовнішнього незалежного оцінювання». | січень | Калашник Н.А. Члени МО |
Коментарi